قدردانی
سپاس فراوان دارم ازهمکاران بزرگواری که با حضور صمیمانه خود دراولین جلسه گروه علوم اجتماعی همچون گذشته ما را همراهی ویاری فرمودند منتظر نظر, پیشنهاد وانتقاد سازنده شما عزیزان هستم .
تشکر دست خالی ام را با قلب های پر مهرتان پذیرا باشید
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت 20:32 توسط فرهادیان
|
این وبلاگ جهت به اشتراک گذاشتن مقالات و نمونه سوالهای تخصصی جامعه شناسی و ارائه اطلاعات و بخش نامه ها به همکاران محترم گروه علوم اجتماعی ناحیه یک همدان و همچنین دانش آموزان ساخته شده است لطفا با ارائه نظرات ارزشمند خود ما را در هدفمان یاری کنید لطفا از مطالب آرشیو شده نیز بازدید نمایید