سپاس فراوان دارم ازهمکاران بزرگواری که با حضور صمیمانه خود دراولین  جلسه گروه علوم اجتماعی همچون  گذشته  ما را همراهی ویاری  فرمودند منتظر نظر, پیشنهاد وانتقاد سازنده شما  عزیزان هستم .

تشکر دست خالی ام را با قلب های پر مهرتان پذیرا باشید