یلدا ...شب گرم مهربانان جاودان باد
شب یلدا همیشه جاودانی است زمستان رابهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است نشان از سنت ایرانیان است

دو قدم مانده به یلدا
به شبی خاطره انگیز وبلند
به سپیدی
به زمستان
واناری که دلش قصه یکرنگی هاست
یلدایتان شاد باد.
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت 13:38 توسط فرهادیان
|
این وبلاگ جهت به اشتراک گذاشتن مقالات و نمونه سوالهای تخصصی جامعه شناسی و ارائه اطلاعات و بخش نامه ها به همکاران محترم گروه علوم اجتماعی ناحیه یک همدان و همچنین دانش آموزان ساخته شده است لطفا با ارائه نظرات ارزشمند خود ما را در هدفمان یاری کنید لطفا از مطالب آرشیو شده نیز بازدید نمایید