نمای سپید
امروز ناخودآگاه یاد این جمله حکیم ارد بزرگ افتادم :" در برف سپیدی پیداست !آیا تن به آن می دهی ؟"
بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی وسیاهی به همراه دارند .
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت 19:50 توسط فرهادیان
|
این وبلاگ جهت به اشتراک گذاشتن مقالات و نمونه سوالهای تخصصی جامعه شناسی و ارائه اطلاعات و بخش نامه ها به همکاران محترم گروه علوم اجتماعی ناحیه یک همدان و همچنین دانش آموزان ساخته شده است لطفا با ارائه نظرات ارزشمند خود ما را در هدفمان یاری کنید لطفا از مطالب آرشیو شده نیز بازدید نمایید