امروز ناخودآگاه یاد این جمله حکیم ارد بزرگ افتادم :" در برف سپیدی پیداست !آیا تن به آن می دهی ؟"    

بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی وسیاهی  به همراه دارند .